Service Level Agreement

  • Meer dan 25 jaar ervaringMeer dan 25 jaar ervaring
  • KwaliteitsgarantieKwaliteitsgarantie
  • Innovatieve blikInnovatieve blik
  • 24/7 service24/7 service

Het doel van een Service Level Agreement (SLA) is om periodiek onderhoud uit te voeren om te voorkomen dat een productielijn onverwacht stilvalt als gevolg van achterstallig onderhoud. Middels een SLA wordt vastgelegd welk periodiek onderhoud uw transportband of transportbandinstallatie nodig heeft binnen een vooraf bepaalde tijdsperiode. Door machines en installaties preventief te onderhouden, wordt bespaard op onderhoudskosten en wordt onnodige stilstand van uw productie voorkomen. ACB Transportbanden & Onderdelen biedt de mogelijkheid om het complete onderhoud, of een deel daarvan, uit te voeren. Alle afspraken worden vastgelegd in een transparant document, de SLA.

Wilt u meer informatie over Service Level Agreements? Neem contact op met een van onze specialisten.

bg_person_
martijn-1.jpg

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met een van onze adviseurs.

Martijn van Vegchel
Bel +31 (0)314 323 474
info@acb-transportbanden.nl